Αφιερώστε μας λίγο χρόνο, απαντήστε στις παρακάτω ερωτήσεις για το διαδικτυακό μας τόπο.

 

Ποιός ο λόγος της επίσκεψης σας στο διαδικτυακό τόπο της Συντήρησης Έργων Τέχνης της Εθνικής Πινακοθήκης

 

Βρήκατε χρήσιμες και ενδιαφέρουσες πληροφορίες για τη Συντήρηση Έργων Τέχνης κατά την επίσκεψή σας;

 

Ποια είναι η άποψη σας για το περιεχόμενο και το σχεδιασμό των διαδραστικών εκθεμάτων(παιχνίδια, animation);

 

Ποια είναι η γνώμη σας για το σχεδιασμό και το περιεχόμενο της ψηφιακής έκθεσης για τη συντήρηση – ενότητα Έκθεση;

 

Ποια είναι η γνώμη σας σας για το σχεδιασμό και το περιεχόμενο της εκπαιδευτικής ενότητας Συντήρηση για παιδιά;

 

Βρήκατε εύκολη την πρόσβαση και περιήγηση σας στο σύνολο του περιεχομένου;

 

Τι άλλο θα θέλατε να δείτε στον διαδικτυακό τόπο για τη Συντήρηση Έργων Τέχνης;

 

Ευχαριστούμε για την συμπλήρωση του ερωτηματολογίου μας!

 

Μέταλλο

Η πιο συνηθισμένη μέθοδος επεξεργασίας των μετάλλων στη γλυπτική είναι η χύτευση. Ο καλλιτέχνης δημιουργεί το έργο του σε άλλο υλικό, όπως πηλό ή γύψο. Στη συνέχεια, σε ένα ειδικό εργαστήριο που λέγεται χυτήριο κατασκευάζεται ένα καλούπι του έργου, και μέσα σε αυτό χύνεται ρευστό μέταλλο σε πολύ υψηλή θερμοκρασία. Όταν κρυώσει, απομακρύνεται το καλούπι και μένει το αντίγραφο του αρχικού έργου σε μέταλλο. Στη χύτευση χρησιμοποιούνται κράματα μετάλλων, όπως ο μπρούτζος, που έχει μεγαλύτερη αντοχή από τον σκέτο χαλκό. Άλλες μέθοδοι δημιουργίας γλυπτών από μέταλλα είναι η σφυρηλάτηση και η συγκόλληση τμημάτων με διάφορους τρόπους, όπως η οξυγονοκόλληση. Σήμερα, χρησιμοποιούνται επίσης σύγχρονα υλικά όπως ανοξείδωτα μέταλλα. Στο τέλος, τα έργα καλύπτονται με προστατευτικό υλικό, βερνίκι ή κερί, ενώ ανάλογα με την επιθυμία του καλλιτέχνη μπορεί να μείνουν ακάλυπτα ή να βαφτούν με χρώματα.

ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΣΤΟΝ ΚΟΜΒΟ

ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΑΙ Η ΧΡΗΣΗ ΣΥΣΚΕΥΗΣ ΥΨΗΛΟΤΕΡΗΣ ΑΝΑΛΥΣΗΣ